vineri, 17 iunie 2011

Aici nu se doarme!

I can't fall asleep.E cea mai mare pedeapsa pe care am primit-o, pe langa intepaturile inimii.O sa mor atat de tanar.Cred ca am facut toate tratamentele pentru insomnie(ceaiuri, masaje, m**e, etc) si n-am reusit nimic.Incerc sa ma obosesc ziua ca sa pot sa dorm noaptea, dar cand se lasa soarele imi dispare imediat toata oboseala,cum am parasit casa si fac doi pasi cad din picioare de somn, daca ma intorc imi trece iar.O sa incerc sa dorm prin vecini sau pe strada.NU IAU PASTILE, pasilele ma tampesc (si asa sunt tampit), somniferele stau si ele treze in mine.Ascult pe repeat Greenday - wake me up when september ends si il vad atat de norocos pe protagonist, adica...pe langa restul implinirilor , o sa doarma atat de muuult si eu nu pot nici macar o ora :(. Aman somnul cu aman c****ea.
Mi-e lene sa scriu si am atatea idei, am nevoie de un redactor, dar dupa doua posturi o sa-mi fie lene sa-i spun ce sa scrie, deci am nevoie de cineva sa citeasca ganduri.
Vreau remedii contra insomniei !cat mai multeeee...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu